Gårdagen & idag

Igår var det julafton, jag startade dagen med att kolla på sista avsnittet av årets julkalender sedan kom syskonen hem så då öppnade vi paket med familjen. Jag har fått lite allt möjligt, parfym, vs, kläder, smink, nått från body shop, ett litet gulligt bord till rummet å lite till, jag är iallfall nöjd med det. Vid ett kom släkten på mammas sida då åt vi lite mat oså. Senare på kvällen åkte vi vidare till min farmor där vi firade jul lite till, tycker faktikst julaftonen var en toppen dag. 
 
Idag sov jag till tolv någonting, har varit allmänt seg hela dagen och inte gjort något speciellt. Teresia och jag gjorde lite marsipan godis nyss nu ligger jag i sängen. Ikväll vet jag inte vad som händer, jag skulle vilja hitta på något men vi får se vad som händer. Hör av er om ni vill ses.
 
Syster, bror, kisse
 

Kommentera här: