Inte helt fel.

Ibland är det ju inte helt fel att vara sjuk. Slöade framför tv:n hela morgonen, sen tvingade jag Adam att komma hem med lite frallor o en B&J. För de var bara det jag var sugen på. Har ju inte haft någon matlust direkt men ibland kommer den. Har även kollat lite på gossip girl, jag har lovat mig själv att kolla på den, men en så länge fattar jag inte så mycket av den serien. Haha!
Fortsätter eftermiddagen med att dejta sängen o kanske sova en stund. Känner mig mycket piggare idag & ska försöka gå till skolan på fredag. :)
Men vi hörs allihopa!

1 Natacha:

skriven

Fin blogg! :))
Kolla gärna tbx om du har tid och lust.
Hoppas du haft en bra dag! :)

2 Jenny:

skriven

fina bilder:D

3 Elin:

skriven

Gud så bra blogg , Kram <3

4 Elin:

skriven

Hehe, tack Kram <3

5 matilda:

skriven

åh gud vad söt katt!

Kommentera här: