Vem gör ett sånt här test egentligen?

 
Är du singel? – jappjapp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? – vet inte, tveksam
Hur många har du varit kär i? inget jag räknar men?
Är du kär just nu? – jupp

- mig själv
Namn? – Elin
När fyller du år? – i april
Vad har du på dig just nu? – Mjukis byxor & tröja
Vilken årstid är bäst? – Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – vet ej
Vad tycker du mest om hos dig själv? Bra fråga, jag vet inte
Vad är du bra på? – skratta HAHA

Vem älskar du mest på denna jorden – många
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – beror på

- vänner
Vem vet allt om dig? – ingen! inte ens mina bästa vänner, jag svär
Vem är den roligaste av dina vänner? – maja, nej men vet inte(mest damp iaf)
Vem är snyggast av dina vänner? – alla är söta
Vem är den du helst har filmkväll med? – Älskling
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – Jenny haha

-frågor om idag
Vad har du gjort? – Varit hemma
Vad ska du göra nu? – Kolla på gossip girl
Vad har du ätit idag? – inget
Har du duschat idag? – Nä, haha
Är du trött nu? – lite
Vad händer i morgon ? – Hoppas bli frisk, annars ska till doktorn
Går du i skolan? – a, men inte idag
Har du varit i skolan idag? – nej

- ANNAT
Hur mår du just nu? – sådär
Är du hungrig nu? – lite
Vad är klockan nu just nu? – 12,26
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – facebook & bloggen

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? mormor
Vem ringde du senast? mamma
Vem sms:a dig senast? robert
Vem sms:a du senast?my

- KÄRLEK

Är du kär just nu? – jaa
Har du haft sex idag? – nej
Har du kysst någon idag? – nej
Har du ett förhållande? – nej
Är du romantisk? – inte fan vet jag?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nej?
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – så bra minne har jag ej
Hur länge höll det? – 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – förhållande eller vet ej
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – nej
Vem sov du senast bredvid? – min kisse :)

 
 

Kommentera här: