KmđŸš¶

Vid tio idag börjat komummĂ€sterskapet "km" , sĂ„ My och jag trodde vi skulle vara dĂ€r tills dĂ„ men egentligen skulle vi till skolan innan sĂ„ vi missade en- typ tvĂ„ lektioner. Inte sĂ„ bra haha. Men iallafall sĂ„ har jag varit dĂ€r vid gymnastiet hela förmiddagen, var bara en svĂ€ng o Ă„t i skolan.  Å Springa 100m pallade ja inte, allt kĂ€nns sĂ„ himla tungt, mĂ„ste fĂ„ igĂ„ng kroppen och konditionen ordentligt! Men kula och spjut gick Ă€ndĂ„ hyfsat bra, aldrig kastat spjut men Ă€ndĂ„ kastade jag nĂ„got pĂ„ 17m haha, de  rĂ€ckte till en vinst iallafall :) Kula kom jag fyra eller nĂ„got pĂ„. 

NÀr de var slut cyklade jag hem, orkade inte gÄ tillbaks till skolan igen. Tog mig en varm dusch sen lite mat, ska nu gÄ en svÀng med vovven Ä se om min förbannade huvudvÀrk kan gÄ över. Sen tror jag att jag gÄr förbi och sÀger hej hos mormor. 

         Puss

Kommentera hÀr: