Onsdag

Började skolan med eval, där städade vi i ordning köken sen fick vi glass, mumsigt:) sen lite efter lunchen på spanskan gick vi till willys och köpte glass och pratade lite spanska såklart. Haha rätt bra dag i skolan alltså👍 Efter att jag slutat så drog jag hem och fixade lite saker. Lite senare nu ikväll var jag ute och gick, försöker komma igång ordentligt med tränandet. Men börjar med långa promenader först, idag blev det en runda på lite över 3 km. Tog sen en dusch när jag kom hem, sektorer jag mig en smoothie. Ligger nu i sängen och kollar på någon film. Lite senare kanske jag ska prata med älsklingen, klanten ska sova på sjukhuset inatt, men om man är duktig så är man!
Ska nog lägga mig ganska tidigt idag för jag vill inte vara trött imorgon när vi har kommun mästerskap i skolan:)
Puss❤

Kommentera här: