2013

Nu är det inte många timmar kvar på tvåtusentretton och alltså börjar tvåtusenfjorton börjar närma sig
Förra året inledde jag 2013 med fina vänner och vi hade otroligt kul, i år så ska jag till kusinerna och sedan kanske till Adrian. Det blir nog bra iallfall. 
 
Sammanfattningen tvåtusentretton: 
Året starade jag med att bli sjuk och även fick jag problem med ryggen som har följt med mig hela året. Det hände nästan igen spännande i början av året utan jag gick mest i skolan, umgicks med vänner, började träna
på tr osv. 
 
I april fyllde jag äntligen fjorton och även så träffade jag min underbara Adrian för första gången.
I  maj så så hade jag dans uppvisning oså, Spräckte min mobil, blev tillsammans med Adrian.
 
 
I juni då sommarlovet hade börjat så bara njöt man av att vara ledig, sedan resten av hela sommaren så hade jag det helt underbart, fick en iphone5, badade, solade, var i göteborg- liseberg, shoppade, umgicks med vänner, träffade Adrian ibland oså allt var på topp.
 


I agusti då var slutet av sommaren här och snart skulle skolan börja, den sista veckan på lovet var inte så bra men det löste sig snabbt. Började 8:an och sedan  resten av hösten har jag inte gjort något speciellt, i november hade jag å min älskling varit tillsammans i ett halv år, jag började även gå till en sjukgymnast med ryggen igen men det hjälpte inte heller. hade lite julavslutning i skolan med bowling oså, nu på julovet har jag mest varit hemma faktikst, julafton var jätte bra och många bra julklappar har jag fått. Och nu bara nyår som återstår, nu väntar vi in 2014! 
 
Jag har alltså haft ett väldigt bra år, men även lite nedgångar. Det bästa av allt som hänt detta år är att jag träffade min Adrian ♥

Kommentera här: