29 November

Dagarna går sjukt fort nu, redan dej 29 november snart 1 december. Äntligen så börjar "julkalendern" om bara två dagar!  Men aja, dagarna i skolan har varit helt okej denna vecka. 
I tisdags träffade jag My & vi hade lite kul o dampade, skrattade & mycket mer. I onsdags träffade jag Maja. Vi hade lite mys & så var de två små ungar där som hade lite daaamp :) Men jag överlevde. Idag träffade jag oxxå Majsen. De har snöat ganska mycket idag här i viken. Men den smälte direkt som tur var men åååh vad jag hatar snö! usch! Snö är de minsta jag vill ha just nu!
Men imorn ska jag efter skolan till "mejeriet" och ha sång, ska då spela in när jag sjunger. Sen har jag lovat att hjälpa mormor med nåt, får ju pengar för de så att. Sen på kvällen blir de att dra till "Majaa" & så ska vi kolla på medina på mejeriet på kvällen, sen sova hos henne. 
Men vi hörs! 
 

Kommentera här: